hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > آذربایجان شرقی| دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با سفیر ایران در ارمنستان

آذربایجان شرقی| دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با سفیر ایران در ارمنستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی در سفر خود به ارمنستان با سید کاظم سجادی سفیر ایران در ایروان دیدار و گفت‌وگو کرد.

محمد محمد پور با اشاره به پتانسیل و نقاط اشتراک فرهنگی و هنری میان دو کشور، اظهار داشت: هنرمندان، اصحاب فرهنگ و نخبگان هر دو کشور در زمینه‌های مختلف فرهنگی و هنری می‌توانند همکاری‌های لازم را داشته باشند و از این طریق نقش مؤثری در معرفی آثار هنری و فرهنگ دو کشور ایفا کنند.

او با اشاره به سابقه تمدنی و فرهنگی میان ایران و ارمنستان به ظرفیت‌های همکاری فرهنگی و هنری آذربایجان شرقی با جمهوری ارمنستان و امکان حضور متقابل فعالان فرهنگی و هنری در دو کشور اشاره کرد و گفت: آذربایجان شرقی از پیشینه‌ی غنی ادبی و هنری برخوردار است و برنامه‌های متعددی را در سطح استان و کشور برگزار می‌کند و جایگاه مناسبی در فضای فرهنگی و هنری کشور دارد و این ظرفیت هنری استان می‌تواند زمینه‌ساز ارتباط متقابل هنرمندان دو کشور باشد.

او افزود: مشترکات فرهنگی میان دو کشور به‌مثابه‌ پلی برای همکاری‌های نزدیک‌بین دو کشور است و نقش فعالان فرهنگی و هنری در تعمیق روابط میان دو کشور از اهمیت بالایی برخوردار است.

این مقام مسئول از علاقه‌مندی ایران برای ارتقای همکاری‌های فرهنگی و هنری و از آمادگی آذربایجان شرقی برای میزبانی از گروه‌های هنری و تبادل تولیدات فرهنگی و هنری با ارمنستان خبر داد.



امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد